jackpot

Kvällen hos Erik, Lia och deras twins Viola & Myra igår var jättemysig. När jag klev in i deras lägenhet blev jag helt förtrollad av dessa små 2 charmtroll. Dom satt och dada-de och lekte på golvet och var så söta att man ville äta upp dom! Jag kände att jag fashinerades av precis allt dom gjorde, vilken jackpot att få dubbelt upp av något så vackert. Sen var det läggdags för dom små och då bjöds det på hemmalagad pizza och rödvin, vid 23-tiden blev det en taxi raka vägen hem och så damp jag ner i sängen. Nu, åtta timmar senare är jag redo för en promenad till jobbet...Och så är det ju fredag, och jag jobbar halvdag! Ikväll bär det av ut till Hägernäs strand där det blir valborgsmiddag hos mamma & Sören.


gulli-gulli-gull-ungar! Myra till vänster och Viola till höger. I mitten pappa Erik :)
#1 - - Anonym:

Ursöta!!!