på agendan

Mellandagarna är lite köriga tycker jag. Inte för att jag egentligen har så mycket på agendan, men det känns ändå lite stressigt. Jag tror att resfeber är anledningen, det är ju mycket att tänka på när man ska in i USA. Inresetillstånd ska sökas och uppgifter ska registreras hit och dit. Kontrollfreak som man är...så är det lite läbbigt med alla dessa papper. Har vi verkligen tänkt på allt??

ikväll: tvättstugan
imorgon: packa
nu: ska jag äta mina havrepuffar som legat alldeles för länge i filskålen, blä dom kommer vara mjuka :(


Våran köksö är alltid belamrad med papper, men inresetillstånden har vi iallafall mer koll på :)


ljuvligt kort kom från sommarens härliga brudpar, tack söta familjen!


och A köpte igår en sviiiindyr engelska-lärobok. Men i kassan tog dom fel pris och vi sa inget för vi blev så glada :) när vi kom utanför dörrarna så glädjevrålade vi (jag) :) :)