min mini-makeover

När man känner att man sunkat till sig lite, eller bara vill pyssla om sig själv, så är det en bra grej att göra en liten makeover. Jag har alltid fantiserat om att bli hudterapeut en dag och ha min mottagning i en mysig friggebod på tomten, så jag måste dela med mig med mitt lilla stående schema: 

1) tvättar ansiktet, bästa tvålen enligt mig är den här från Ole Henriksen.
2) tar bort ansiktsfjun med hårborttagningskräm som alltid syns så fort man blir lite brun
3) kladdar på en ansiktsmask - min favorit är från bodyshop och heter honey&oat
4) färgar och plockar ögonbrynen
5) blundar och låtsas att jag kommer se ut som någon snygg kändis när jag slår upp ögonen
6) inser att jag ser ungefär likadan ut som innan men känner mig iallafall som ny
7) om jag har tid så blir det bodyscrub, hårinpackning och måla tassarna i någon snygg färg



#1 - - G:

Hahaha..Wilmer tyckte du såg ut som en pepparkaksgumma med bara glasyr..!

#2 - - Svärmor:

Ja kan man få beställa en ansiksbehandling nästa gång vi ses? Jag hoppas på det. Kram.