vårfärger

Nu när våren kommit eller iallafall är på väg med stormsteg vill jag alltid bort med stora vinterjackor PRONTO, dom tar upp så mycket plats och jag är väldigt less på att vara påpälsad till tusen. Nu ska det bli lättklätt hehehe, närå....bara lite härliga vårfärger! Igår invigde jag mina nya blommiga strumpbyxor och idag blir det korall-rosa och ljusa jeans till mina nya vita converse i skinn. Dom har legat och väntat i garderoben sen jag köpte dom i New York i höstas. Äntligen ska dom få komma ut och se stockholms gator.


med svartgrå stövlar till blev det 'lagom mycket' blommiga ben


osminkad med filskålen i handen, men alltid redo för photoshoot :)
#1 - - Karin:

Åh mina skinnconverse har också fått se vårens ljus den här veckan!

#2 - - Matilda:

Härligt!



Lite vårkänslor infinner sig allt, även om inte blommorna stiger oss åt knäna än, men härligt att det gör det för någon! ;)



Kram

#3 - - u:

Bra för dig att du bara behöver ta bort vinterjackor för dig själv. Vänta bara tills du får 4 barn och dubbelt av allt + något extra ställ. Då blir det 10 upplagor att tvätta och hänga in.