grattis alla morsor!

Grattis alla fantastiska, underbara, ompysslande, varma & kärleksfulla mammor där ute! Hoppas ni blir omhändertagna till tusen idag av era nära och kära. Här kommer några morsdags-uppvaktnings-tips om någon kanske är ute i sista minuten. Helt och hållet baserat på vad jag skulle vilja ha själv en vacker dag i framtiden. Och jag är ju trots allt som 'kvinnor är mest' :)
  • frukost på sängen
  • en bukett blommor
  • ett fint kort med en personligt skriven kärleksförklaring
  • ett hemmagjort presentkort med tex en timmes massage eller en middag vid valfritt tillfälle
  • och för att citera Carrie ur SATC 2 som jag såg igår kväll: 'well...a piece of juwelry would be nice' :)
Nu drar jag mig ut till landet för att fira med min älskade mamma, mormor mfl. Vad jag och mina syskon ger i present får jag avslöja senare...


min älskade mormor och mamma, KRAAAAM på er!
#1 - - u:

Jag själv gav mamma blommor. Av mina barn fick jag pussar ock kramar i massor, jaja de stora barnen var kanske inte så aktiva :) Svärmor fick i kombinerad morsdags och födelsedagspresent i form av en ursnygg röd solstol, som hom blev glad över. Sedan säger hon typ så här " jaha nästa helg vet nog jag vem som tar denna för mig" Vad kan hon syfta på tro????

Kram

#2 - - flamman:

hahaha, ja hon bara måste ju syfta på den soldyrkande lilla flamman som kommer på besök :)