vakkra pröst, jo man tackar!

Idag var jag på ansiktsbehandling för att försöka få en nykick i mitt vinter-glåmiga ansikte. Jag hade bokat in mig hos en ryska som pratade lite knacklig svenska, och hon var jättegullig. Framförallt var den där timmen så otroligt avkopplande, och jag kom fram till att det verkligen inte spelar någon roll vad dom egentligen gör - bara det är tyst, stilla och rofyllt. Värre var det förra gången när jag fick stå ut med en timmes merförsäljning när spa-damen använde min behandling till att sälja in hennes sablans krämer. GRR!

Idag började iallafall ryskan våran timme ihop med att högt och tydligt säga: aaaah, VILKA VAKKRA PRÖST! när jag klädde av mig. Jo man tackar! Jag fick bita mig i läppen för att inte börja skratta, men å så gulligt sagt. Även om det var aningens ovant att få komplimanger av det slaget :)


#1 - - G:

Nämen, vad säger du..?! Är det ovant med sådana komplimanger..?? Skärpning, Lillebror..

#2 - - Ann:

Haha! ja d va en fin komplimang! men jag håller med, lite ovanlig är den ju förståss!