bomber och granater

Bombhot mot nordstan, vilket trevligt välkomnande av göteborgarna va?! Kryllar av poliser och vi som bor precis där också, ja här får man verkligen hålla i hatten.  


Vi vill ha spänning och shoppar mitt i dramatiken.. Vi är inte så rädda, mest bara glada.


Den söta Cecilia som jag inte träffat sen guideskolan 2004, henne gick vi in och hälsade på när hon jobbade på Gallerix. Kram på dig, det var jättekul att ses!


Och titta här! En inköpsbuffé som jag dukat upp. Örhängen, ett rosa band, 3 x ansiktmasker som vi kan använda på hotellrummet, hårnålar, skoputs, frukt, svarta kängor och en jättefin tröja. Inte illa va? Vad skulle du helst vilja ha från buffén?

#1 - - cissi:

Får man ta en banan?

#2 - - cissi:

Kul att du kom förbi en sväng! Det var ju några år sedan sist! Hoppas ni får det jättekul ute på stan ikväll! Kram

#3 - - u:

Skorna alla gånger! Tror bara inte att Ö skulle gilla det. Nog för han skulle tycka de är snygga, men risken för mig är att jag då måste slänga 3 par andra. Ha det kul i Götet. Vi syns snart. Kram