hemmamys

Hudslipningen gick bra och var riktigt uppfräschande, det var ioförsig inte speciellt skönt utan kändes mer som att det dammsögs i ansiktet. Vilket hudterapeuten tydligen gjorde också. Det funkade så att man får några slags microkristaller i ansiktet som mosas runt, som sen sugs upp med en liten slang. Det stack till och kände strävt, men vad gör man inte för att bli fin - jo lider piiin! Och jag måste säga att hudterapeuten var rätt jobbig, hon tjatade mest om att:

Men gud, DU behöver FUKT, ditt ansikte behöver verkligen FUKT. Du borde verkligen köpa mitt serum till ditt ansikte för det behöver FUKT, det suger åt sig FUKT, det kostar bara 800 spänn.

Fukt hit och fukt dit - varför kan dom inte bara hålla klaffen och fatta att man jobbat en hel dag, är skittrött och bara vill ha lugn och RO?!?

Jaja, nu har jag och A en lugn hemmakväll iallafall. Vi firade precis att budet vi lagt på torpet blivit godkänt av ägaren så nu återstår en besiktning innan vi kan kalla oss torpägare!!...eller börja om på ny kula. Tänk om det är vattenskador i hela drömhuset eller annat läskigt. Det återstår att se.


Kolla in min splitternya 10" pytte-mini-mini-dator! Så göllig att man vill pussa på´ren!


Och A han kollar fotboll och har det skönt. Men gud va våran tavlor sitter snett ser jag precis. Måste rätta till dom på en gång. Ha en fin kväll allihopa!
#1 - - Lin:

Men grattis! Vad kul! Hoppas att besiktningen går bra! Vilket kanon torp till kanonpris! Dom vi har kollat på ligger liksom på typ 900.000...Ja men tjena:-) Rktigt avvis på minadatorn, jag med vill ha en sånn:-) Kram!

#2 - - Klas of Skåne:

Stort grattis till torpet! Ni kommer nog få det jättemysigt där! =)

#3 - - svärmor:

STORT GRATTIS,hoppas nu allt går vägen. Skulle vara jätteroligt om allt klaffade. KRAM

#4 - - svärmor:

STORT GRATTIS,hoppas nu allt går vägen. Skulle vara jätteroligt om allt klaffade. KRAM

#5 - - u:

Kul om det blir ert. Då kanske vi kommer att ses lite oftare.

#6 - - Matilda:

Åååh, vilken bedårande liten lappis...vad avis jag blir...och säg inte att den är vit (ser ut så va??) för då svimmar jag raklång baklänges, haha...!!! ;)



Och sååå roligt med pittoreska torpdrömmar...som kontrast till pulserande stadsliv, champagne och högklackat, önskar er all lycka med det!!! ;)



Och vilken liten prinsessa (eller mamma oxå för den delen!) skulle inte vilja ha ett paket ifrån dig med dina urgulliga pysselipyssliga små nypor!!

Inspirerande!!



Kram på dig du goa bloggerska!!



Kram