vältränad...eller inte?

Morgonprommis årstaviken runt idag igen, känns duktigt tycker jag! A & O är verkligen att man peppar upp varandra ur sängen när det är kolsvart ute och man vill typ allt annat än gå ut och gå. Men när man väl är uppe så!

Igår var jag med A till Axelssons lokaler för att genomgå en hälsoprofilsbedömning, det ingår i hans examensarbete innan han kan titulera sig som personlig tränare. Det innebar att jag och Daniel (som var försökskaniner) skulle mätas lite här och där, svara på hälsofrågor och till sist cykla på en träningscykel och berätta hur det kändes. Våra svar slås ihop med pulsen som ökade under cyklingens gång och vips - så kan man se hur vältränad man är, eller inte!

Jag väntar med spänning på mitt resultat. Men bara jag klår Daniel så är jag egentligen nöjd.....:)


Nu ska vi leka doktor.....:)


Mitt blodtryck och jag verkade fullt normala, puh :)


Jag cyklar för liiivet! Bara du säger att jag är vältränad! Lite iallafall....snälla?
#1 - - Algot:

Kör inte för hårt med Emelie, Hon skall orka med att jobba i torpet tänk på det.

#2 - - Andreas:

Algot, du får ta hand om torprenoveringen istället så får Emelie ligga på soffan. :)

#3 - - G:

Åh! Det hettar till i er relation..han tar flamman på pulsen!