shopping idag!

Idag möttes jag och mamma upp för en liten shoppingtur mitt inne i stan. Vi gick på Åhlens City, Nk & i Gallerian. När vi skildes åt efter dryga fyra timmar så hade jag bara köpt ett hårvax till A. Men sen lyckades jag bränna på lite och kom faktiskt ändå hem med både skor, leggings och byxor.

Nu har jag sovit i en timme för att ladda batterierna för valborgskvällen (var riktigt ynklig i natt med huvudet nere i spyhinken - förmodligen pga att Pyret låg och sparkade på något konstigt ställe där inne) vi ska hem till mamsingen & Sören på middag.

Tjingeling och en stor sprankande valborgs-kram till er!


Jag bjöd mamma på ett glas champagne på NK's champagnebar idag :)


...skönt att vila fossingarna och lyxigt att få sitta lite i lugnet, omgiven av skumpa :) Nästa gång kanske jag också får ta ett glas?


Men en liten löjromstoast på det.....AH så gott!!