dopet

Ja nu börjar det ordna upp sig och jag lyckades få in några bilder iallafall. Dopet var så vackert och vi är såååå nöjda. Allt flöt på fint och det blir verkligen en dag att minnas. Tack alla som kom, hjälpte till och TUSEN tack för alla fina presenter!


Jag och Lovis i kyrkan, en av hennes få vakna stunder där inne :)


Min mamma sjöng 'välkommen till jorden' som är en av dom vackraste sångerna som finns. Så fint, jag och A fick verkligen hålla igen för att inte börja störtgråta. Tack älskade mamma!


Fördrink med rosa bubbel, hallonsoda och snittar, i ett fint pyntat litet partytält :)


Efteråt bjöds det på lunch och hemma-ihop-snickrad fikabuffé! Jag hade släpat ner alla mina finaste kak & uppläggningsfat till västergötland :) A's syster hade hjälpt oss att baka, och svärmor hade beställt ljuvliga prinsess-muffins!


En av alla fina famnar som Lovis fick kramas med, här med min svägerska Karro. Alltså min storebrors flickv....förlåt FRU! :) och min lillebror har ett riktigt kap till brutta han med. Dom har så bra smak mina bröder :)
#1 - - svärmor:

Ja det blev verkligen ett mycket fint dop, lilla sessan var hur gullig som helst. Och jag kan verkligen instämma i att Lovis mormor sjöng så fint, jag kunde inte hålla tårarna tillbaka.

#2 - - G:

Mycket fina kort! Och så vackert i verkligheten.. ni, din mammas sång, vädret, kyrkan.. gästerna;-).. och coolast av alla var ju huvudpersonen Lovis!

#3 - - Petra G:

Men vad fint ni hade gjort Semlisen!!!!Kram