lyxig måndag

Det börjar bli tungt att nå ner till tårna, så från och med nu får andra pyssla om mina fossingar och göra dom fina. Eftersom min tid för pedikyr blev framflyttad en dryg månad förra veckan, så bokade jag in mig hos lilla Kim i Skanstull idag. För 290 kronor får man 50 minuters peddi och inkluderande massage! Verkligen prisvärt tycker jag, på många spa'n så får man ju ofta betala över 600 spänn.


Här låg jag och blev ompysslad som värsta primadonnan, såååå gött! Badbollen under tröjan verkade gillat också får han eller hon låg och sparkade glatt där inne. MER! MER!
#1 - - Lin:

Skönt! Och vad billigt!

Han såg ju att du var gravid antar jag, så att han inte masserade dom punkter som kan sätta igång förlossningen..Herregud det är så mycket man ska tänka på:-)

Puss

#2 - - flamman:

Men gud jag vet inte, tänkte precis samma tanke när jag låg där. Dom såg ju att jag var gravid, så dom satte aldrig på massagestolen som jag satt i :) Men det där med fotmassagen vet jag inte om dom gjorde rätt eller fel, gulp :/

#3 - - Lin:

Nej men han såg ju att du är gravid ju! Jag kommer ihåg att jag inte hade någon aning om just massage o att det oxå kunde påvärka...Men kniiip så går det fint:-)

Det var ju inte min mening att skrämma dig!! Förlåt!!

#4 - - flamman:

Söta Lin, jag är rädd för det mesta nu för tiden så det var verkligen ingen större fara att du skrev så hihi :) bara bra att jag lär mig lite, och också lär mig att vissa saker 'går bra ändå:))'. kraam!

#5 - - Lin:

Ja det är ett under att våra föräldrar klarae av att föda fram oss utan problem, för min mamma blev helt chockad av alla do´s and dont´s som jag presenterade för henne...Med vanligt vett så klarar man sig nog:-)

Puss