bilder från ferren

Jobb-ferren igår blev väldigt lyckad. Jag & Daniel delade ut pris till årets säljare till tonerna av 'siiiiimplyyyy the BEST' och det var ju skitkul. Alla klappade, jublade och säljarna blev både överraskade och glada. God mat, superba bordsgrannar, min favorit-trubadur alexandra var där, och sen tog en dj över.

Jag kände dock att det var dags att smita när folk började bli fulla. Så 21.55 kastade flamman in handduken och tog sig hemåt. Ett konstaterande: Kul har man, men det är faktiskt inte lika lätt att koppla om till party-räv när man har stor mage & nolltolerans gällande intagande av alkohol. Men det är lätt att vara pigg dagen efter :)



Vi som skulle dela ut priset fick sitta nära dj-båset så vi hade nära till micken :)


Många gäster var det, man märker att man jobbar på ett stort bolag kvällar som denna..


Förrätten var så god och speciellt för en skaldjursälskare som mig..


Favorit nr 1: Daniel som var min bordskavaljer :)


Favorit nr 2: Josef (som körde sängkammar-blicken när jag tog fram kameran :))


Daniel var stiligast på festen..


Och blev bara snyggare och snyggare ;)