att föreviga

Idag har jag vart och förevigat magen hos dom två sötaste tjejerna i hela stan på deras Studio Lilac. Hannah hette fotografen och Andrea var sminkös & stylist. Jag kände mig stel och nervös, men dom fick mig att slappna av lite. Vi tog bilder med fem olika ombyten. Cissi kom och höll oss sällskap och tog lite behind-the-scenes-kort! Nu väntar jag med spänning på resultatet som jag får om en vecka ungefär. Att bilderna förevigar lilla pyrets tid i mammas mage på ett fint sätt liksom :)


Andrea sminkar och sminkar och sminkar. Man ser tydligen inte lika spacklad ut när ljus och så kommer på sen...


Och så lite läppglans...


Det var så svårt att försöka se naturlig ut på beställning!


Inte varje dag man leker modell :) hua det var svårt!!


Jag å badbollen :)


Och jag fick ha en carola-fläkt som blåste i håret :)
#1 - - Lin:

Jag vet redan nu att dom bilderna kommer att va FANTASTISKA! Kan ju inte bli annat med en så vacker tjej!

Puss

#2 - - Anonym:

Du är supersnygg! Krossar vilken modell som helst.

#3 - - Ingrid:

åååå vad kul det ska bli att se resultatet!!



Ångrar lite att vi aldrig tog några (proffs)bilder när mangon låg i min mage, men vi gjorde ju gipsmagen iallafall:)

#4 - - Jessika:

Hej,



Helt enig med föregående, så snyggt!

Byxorna, är de mammabyxor? Väldigt fina!



Kram

#5 - - flamman:

Brallorna är ett par 'vanliga' Fornarinajeans som jag tidigare haft som slappar-oversize-byxor. Just nu går dom preciiiiis igen, men det är verkligen på håret :)



KRAM på er och tack för alla fina ord!

#6 - - Rosita:

Wow Emilie, du är sk-itsnygg! Kram Rosita