pyret och jag

Nej men vilken överraskning denna tråkiga sjukdag bjöd på! Bilderna från fotograferingen av mig å Pyret damp nämligen ner i mejlen. Dom blir verkligen ett minne för livet, nu ska vi bara välja vilka vi vill ha också :) Sen får jag dom i både färg och svartvitt utan lilac-logga. Här kommer smakprov!

Gillar ni färg eller svartvitt bäst?



#1 - - Intersport Carina:

Svartvitt!



Jag har min förstoring i svartvitt, e skitnöjd!

Sen har vi även ett album med blandat,men övervägande svartvitt.

Men visst är det svårt att välja.

Jättefina är bilderna i alla fall.



Kram

#2 - - c:

HOT MAMA!

shit va snygga. jag gillar båda, tycker den i färg är otroligt fin- vilka ögon!

sv/v kanske passar bäst för inramning.

puss!

#3 - - Lin:

Sweet lord take me now! Herregud vad du är vacker!!! Jag hade vald den första, den kan ju göras till svart vitt oxå va? Om du önskar det?

Där ser man ju mera av magen oxå...Maj gawd, så fint!!

#4 - - Evo:

Shit vad fin du är :) Längtar till helgen! Kraaam

#5 - - u:

Den i färg tycker jag var bäst. Men den svart/vita var naturligtvis också bra.

#6 - - Jenny:

Emelie!! Du är bara såå vacker!!! Båda bilderna är jättefina men jag hade valt den första, i färg.

Puss

#7 - - G:

Jag som vanligtvis är så överförtjust i svart/vita bilder måste nog säga att här skulle jag valt de i färg, utifrån de två smakprover vi får se här i alla fall! Hur fina som helst, och som sagt, magen syns mer tydligt på färgbilden, och det ska väl också räknas in.. ;-)

#8 - - Anonym:

Brukar tycka att fotomodeller aldrig är snygga, men det gäller

verkligen inte här. Otroligt vacker!!! Vilken mamma!



#9 - - svärmor:

Oj, vilka fina kort på dig och lilla pyret. Svårt att välja för de är lika fina båda korten. Kram

#10 - - Karin:

Men guuuuuuuuuud vad du är fiin!!!

Jag kan inte bestämma mig för vilken som är bäst, båda är så superfina!

#11 - - Brorsan:

Karro gillar den i färg: superfin!!!!

Kramar från Karro & storebror

#12 - - Danskeren:

Så smuk du er <3

#13 - - Ann:

jag gillar den i färg, man ser verkligen att du längtar tills pyret komemr ut! kram

#14 - - Ullis:

Så fantastiskt fina bilder Emelie.