min nya träningsidol

Ja ni vet ju att jag gillar träning och hålla mig i form (och ni vet också att det får ligga på hyllan just nu)...men fy fasen va inspirerad man kan bli ändå. Igår satt jag som klistrad framför finalen av Mästarnas Mästare och Ingemar Stenmark är nog min nya träningsidol!! Kollade ni?

Han är fullständigt galet vältränad på alla sätt och sånt inspirerar mig något enormt. Att ha sån kontroll över kroppen, det är häftigt tycker jag. Och jag tror hemligheten är att träna varierat, så att grundfysiken byggs upp ordentligt. Cykla, simma, jogga, hoppa hopprep, rocka rockring - all träning är bra träning :)




#1 - - Lin:

Jepp jag håller med! Jag satt o hejade på honom i går. Inte bara är han en helt fantastisk sportsutövare som knockar all motstånd, han är så himla ödmnjuk o söt! Tänk att va i sånn form för hans ålder oxå, jag är jätteimponerad o SÅ glad för att det var han som vann:-)

Puss