adventskalender

img_2356 (MMS)

Jag har gjort en adventskalender med 24 överraskningar till A, som hänger i trappan. Man blir ju aldrig för vuxen för att öppna paket. Det var mamma som tipsade mig och hon har gjort en till Sören :) Askarna är köpta på panduro!

#1 - - c:

nä jag dör! Jag vill också haa! Visa Martin på fredag :)

#2 - - Ullis:

shit jag dör också....

#3 - - Lin:

Jag har precis gjort till mina killar...Jag älskar paket kalender! Fick till jag var typ 18-20 år, så nej, man blir inte för gammal.

Jag köpte påsar på panduro i år, körde på dom askarna förra året. Så smidigt när det finns, blir så lätt att slänga ihop:-)

Pussar!

#4 - - u:

A:s bror vet att det är telefoner i alla paketen.

Svärmor ger kalendrar till alla sina barnbarn, men slutar när de är 10 bast. Så då tycker nog hon att de har blivit vuxna eller??

#5 - - Ann:

<3 fiint!!! å en sån gullig grej, så glad han kommer att bli varje dag för små överraskningar! Jag har ett speciellt förhållande till överraskningar, det har alltid varit mitt bästa! Både att få, men framförallt att göra... se någons glada ansikte över att ha ordnat något man vet gör dem så glada!

#6 - - svärmor:

Ja det stämmer, jag har ju haft 6st, att fylla. Detta år är det 4st. Nästa år blir det bara 2 och lite extra roligt för då har jag lilla Lovis. Efter bara haft killar så blir det extra roligt med en tjej.

#7 - - Ingsan:

så fint, omtänksamt och fantastiskt att du hunnit med detta! Nu får jag ju dåligt samvete som inte ens har en kalender till Vincent... Äh, han får en nästa jul då han kanske är mer medveten om att det är paket till honom:) Verkligen super fint gjort av dig Emelie! Andreas kan skatta sig lycklig som har DIG! kram