snokar

Jag snokar lite i svärmors dator och hittar kort från våran resa till Paris 2008......

kraaaaaam min fina kille, jag e fortfarande lika kär i dig! Tycker ni jag ska klippa mig kort igen, som jag har på bilden? Eller tycker ni jag ska behålla mitt långa?
Här sitter vi på en uteservering i latinkvarteren....myspys-deluxe. Tycker ni A och hans mamma är lika?
...Louvren däremot....fy fasen va tråkigt....snark säger jag. A däremot gillade det, men man måste nog vara konstintresserad för att trivas där. Men i Paris trivs jag alltid ändå, det är en mysig stad!
#1 - - Lin:

Jag tycker att du är snygg oavsett, MEN du är FABOULOUS i ditt korta hår! Jag kommer ihåg det så väl på Ving att jag tyckte att du var så snygg i håret! Det var tufft, coolt o wild:-)

Puss

#2 - - svärmor:

Ja jag skulle kunna tänka mig dit igen, vi får göra om resan nu när lilla Lovis kan följa med.