underbar höstdag idag

img_8211 (MMS)

Vi har krattat löv, umgåtts med svärmor och A's syskonfamiljer...och hälsat på Lovis ängla-farfar på kyrkogården. Kollade ni på 'så mycket bättre' ikväll? Vad tyckte ni? Jag gillar Ledin! :)

#1 - - Ingsan:

Vilken härlig bild! Så fina:)

#2 - - Petra G:

Åh vad stor hon har blivit skruttan!! Vi måste ses snart igen så att jag får se henne vaken också!!! Kram/ Petra

#3 - - Lin:

Jag missade det, men ska kolla på play eller reprisen sen. Jag lyckades dock få en blick av Ledin, och vad snygg han har blivit på äldre dagar!!

Jättesöt hon är, och så lik dig!!!

Puss

#4 - - svärmor:

ja det har varit en jättehärlig helg, med alla mina kära omkring mig. Nu får man se fram mot första advent Då ses vi alla igen då vi samlas för att äta julbord ihop.

#5 - - Ullis:

Känns som att Ledin kommer att vara den som får mycket positiv respons i år. Tror dessvärre inte detsamma om Lena. Jag gillar Laleh och det ska bli spännande att höra vad Eva kommer att berätta. Kram sötisar!

#6 - - Danskeren:

Sådan et dejligt billede - Lovis er blevet SÅÅÅÅÅÅ stor <3