happy new year!

GOTT NYTT ÅR! Här ska det bli skaldjur och pommac :) Ingen festblåsa som ni ser, men heller inte mysbyxor (alltid något:)). Nu ska jag duka fint till mig och A, så när Loppan har somnat så blir det en lugn middag. För visst verkar det som vi klarar oss ifrån BB innan tolvslaget iallafall? Känner ingenting förutom sparkar där inne :) Och idag är jag peppad, lycklig, utvilad och extra tuttenuttigt kär i min familj. Jag är så lycklig över att ha en så fin blivande man som A, och en underbar liten tjej som Lovis. Mitt nyårslöfte ska nog bli att leva mer i nuet! Vad har ni för nyårslöften??
 
nyårs-flamma från sidan
 
nyårs-flamma från framsidan
 
nyårs-flamman simmar ur bild :)
#1 - - svärmor:

Jag skall börja njuta av min pensionering,börja på gym, och inte minst njuta av mina barnbarn. Väntar med spänning på det lilla livet som kommer snart. Kram till er 3 som snart blir 4.

#2 - - Louise :

At sætte mere pris på den familie man har må blive mit nytårsfortsæt:-) du er så flot gravid bunny... Wow!!!! Kys til dig