tankar

Man har ju väntat så länge på den där dagen, igår. Men så passerar den och så kommer man ÄNNU närmare målet. Det är positivt :) Men det är väldigt lätt att glömma det där målet och bara tycka det är jobbigt just nu. Det låter nog löjligt i mångas öron. Vad är det för jobbigt liksom? 
 
Jag mår ju oförskämt bra! Har inte ont någonstans, är rörlig och inte speciellt svullen eller stor. Har fortfarande fin hy, glansigt hår och är i fysiskt bra shape! Men. Mitt sitter i huvudet. Jag hade nog mått bättre av att bli 'tagen på sängen' denna gång. POFF för tre veckor sen hade vart perfekt. Då hade jag ju inte hunnit tänka så mycket. Nu hinner hjärnspökena gotta sig med värsta partajet där inne i skallen. Rädsla inför förlossningen. Att fokusera på att det faktiskt kommer en bebis, ett liv, en älskling, ett underverk, ett mirakel, en så otroligt efterlängtad liten ny familjemedlem - det är det jag ska och måste tänka på nu. 
 
Nu blir det chokladpraliner och bokläsande. Imorgon är det nyårsafton och om vi inte är på BB då, så blir det en hemmakväll med bingolotto i soffan, med mina darlings A och lilla loppan. 
 
GOTT nytt år på er kära vänner!! (om vi inte hörs imorgon). Tack för ett fint bloggår, nästa kommer bli SÅÅÅ fullt av massa spännande tänker jag. Ny bebis, komma i form, bröllop....och massa annat. PUSS!
 
#1 - - Susanne i Umeå:

Jag hoppas ni får fira in det nya året i lugn och ro sen kan Hen komma tycker jag.

Tycker det låter som du har ett bra år, framför dig!

Gott Nytt År!

Kram Susanne

#2 - - c:

Gumman, kram och energi till dig!

#3 - - flamman:

Lisa: Sorry, din kommentar råkade försvinna! :( TACK och kram på er, blir glad av era rader <3<3<3

#4 - - Jessan:

❤❤❤

#5 - - Anna Englund:

Hoppas ni får en lugn och mysig nyårsafton och att hjärnspökena också tar en lugn kväll i stället för att röja runt. Ska bli såååå spännande att se er nya lilla familjemedlem sen! ❤

Kram!

#6 - - Therese B:

Fina! Vad härligt du skriver! Jag hoppas att den lille väntar ett dygn till, innan han vill komma ut! Hörs imorrn! Puss o kram!

#7 - - Tessan:

Åh förstår den EVIGA väntan, men snart snart är det över och ni får äntligen träffa er lilla bebis!! Du ser strålande ut, lycka till och jag tänker på dig, kommer gå så bra!! Gott nytt år och massa kramar!!

#8 - - Ann:

Gott Nytt år Fina ni!
Hoppas ni hade en skön kväll!
tänk så mycket kul att se fram emot! Vilket år 2013 kommer att bli! :)
Hjärtat tar ett skutt varja gång jag kikar in på bloggen, tänk om det kommit bäbis! skickar en massa styrkekramar till dig!