aliiiive

Titta! Jag lever ju faktiskt och har idag nya krafter :) bytt lakan, vädrat, duschelidusch och så lite smink på det - så var man ju faktiskt människa igen! Idag ska vi ut och julhandla, och så leta fina julstjärnor (upptäckte igår att alla våra är i torpet!! Smarta vi va!?). Har ni några bra tips på stjärn-handling?

Hoppas nu ni får en underbar dag alla bloggvänner. Jag bara älskar att ni står ut med mina dåliga dagar, för dom försvinner så snabbt igen tack vare er!

#1 - - Ann:

Snyggo!
Jag gillar dom där klassiska orange stjärnorna som är lite längre nedtill.

http://www.ljusinspiration.se/retro-stjarna-orange.html

Den ger så fint behagligt gulorange ljus... jag minns från när jag var liten att den va så mysig att ha i fönstret i mitt rum.

Ha en härlig shoppingdag å så skönt att ni är på benen igen!

#2 - - Therese B:

Snyggo!!! Lika fräsch som alltid! Hoppas att du hittade ngra fina stjärnor! Kramis!

#3 - - Therese B:

Snyggo!!! Lika fräsch som alltid! Hoppas att du hittade ngra fina stjärnor! Kramis!

#4 - - Susanne i Umeå:

Skönt att du mår bättre, hoppas du hittar dina stjärnor :)

#5 - - Louise:

Hvor er du fin smukke... Dejligt du er ovenpå igen. Ikke sjovt når man er højgravid:-) kram kram