inspiration

Med typ 12 veckor kvar av graviditeten har jag nästan gått in i klädväggen. Jag har verkligen nada schabrada att ha på mig, och samtidigt är man ju faktiskt lite osugen att lägga massa pengar på nya mammakläder just nu. Över sommaren hade jag klänningar, shorts, kjolar och somriga byxor....men nu har jag liksom inget fint 'höstigt'. Nej, jag måste in en sväng på H&M åtminstonde, är i akut behov av nya brallor. Dom får jag sälja vidare på Tradera sen hihi.
 
Kikar in på Frida Fahrman's blogg, hon höll ju verkligen stilen även som gravid. Vacker! :) 
 
#1 - - Mia:

Kika in i butiken www.lagnoviken.com. jag har fått in supersnygga klänningar från Plain vanilla som passar även för gravida, antar att dom har ganska bra andrahandsvärde på Tradera sen;-)
kram

#2 - - Anonym:

Tack för tipset Mia, jag ska kika in! :) :)