cross cage

Jag är helt såld på crossfit-aktiga grejer, ni vet intervaller och stationsträning. Man blir trött på nolltid och får ut maximalt på kort tid. Det är grymma grejer det! Nu har Malkars gym i Kalmar startat 'cross cage' som jag testade i söndags. 20 övningar per varv och man kör 2 varv. Ingen vila imellan, pang på mellan stationerna. En riktig genomkörare för hela kroppen. 
 
Och igår var jag ju på mina tre pass. Första (dansfeber) var väldigt kul men inte alls jobbigt, dock bra uppvärmning. För sen kom 'killer cross' och box som var galet jobbigt!!! 
 
Nu ska jag fixa det sista av nyårsmiddagen - det blir inbakad oxfilé och massa annat smarrigt! Anna, Johan och deras två barn kommer hit, det ska bli myspys! GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!! 
 
Ps. ungefär så här här ser cross-cage-buren ut :)