några favoriter

Här hemma jobbar jag mest med att bulla upp lillebror, så han ligger lite upprätt och hostan lindras. Han har det så tufft med den och sin snoriga lilla näsa. Jag har nästintill ångest om nätterna nu, det är verkligen skitjobbigt att höra sin lilla ha det så tufft!! I kombination med att man är så trött att man håller på att svimma, och så lite mörker på det. Mitt i ångest-pricken.
 
Men: nu ska jag tipsa om några fler skönhets-favvisar! Lite sånt här i badrummet måste man ha :)
 
Min bästa milda ansiktsskrubb som jag kör 1-2 gånger i veckan (följt av en fuktmask). Och så den härligaste duschkrämen från rituals i mousseform. Perfekt när man ska raka ben'a också :) 
 
För mitt tjocka hår är detta perfa, schampoo och inpackning (som reder ut allt!) från Loréal. Man kan få 500 ml + 500 ml för ca 349 kronor, t ex här.