innan och efter

Många av er har frågat efter före och efter-bilder på boobsen. Jag har inte så många, har liksom inte gillat att ha dom på bild...Och med risk för att jag kommer känna mig lite exposed så kommer en som jag hittade iallafall.....:) Tänk då på att en sporttop (som jag har nu, på den nedre bilden) får dom att se större ut än dom egentligen är. Den trycker ju till lite. Ja, jag tycker att skillnaden (som är väldigt stor) är svår att fånga på bild. Om man inte är näck då men så roligt ska vi ju inte ha hihi :) 
 
Idag har Akademikliniken hört av sig och frågat om dom får länka till min blogg på deras hemsida. Det får dom. Jag vill gärna kunna inspirera andra om jag kan. Kram på er! 
 
Innan operationen: H-kupa
 
Efter operationen: c-kupa
 
#1 - - Lin:

Det är verkligen skillnad tycker jag! Du ser super fin ut! Jag vill oxå, och det är så kul att läsa om hur nöjd du är, för då peppar det mig ännu mer:-)
Puss

#2 - - Cillan:

Härligt! Jag känner igen mig precis!! Gjorde samma operation på Akademikliniken för precis ett år sen. Det här året med små tissar har varit helt underbart skönt. Så många problem ur världen och livet har bokstavligt talat blivit lättare :) Kram

#3 - - katti [email protected]:

Halloj-
Är oxå en storbystad tjej har oxå storlek h :-S
håller på att gå ner i vikt har man ett bmi på 25 kan man få operationen gratis om tuttarna ha en volym på 800 visserligen får man inte bestämma själv hur mycket som ska tas bort utan det är 40% som tas bort(iallafall i Malmö e det så),
Bara tänkte hade du inte bmi 25?
O hur många procent tog du bort?
Ååå jag vill bara göra det nuuuu :-(
Meeen får vänta ett tag till suuck

#4 - - flamman:

Jag hade ett BMI runt 23 vid operationen. Jag hade då gått ned 10 kilo efter min graviditet. Fick också höra att jag skulle hitta någon slags målvikt innan operationen för att resultatet ska hålla sig fint så länge som möjligt (hela livet :)).

Lycka till, för mig är detta det bästa jag gjort!

#5 - - Eva:

Hej, måste bara säga att det ser supersnyggt ut!
I morgon är det en vecka sedan jag gjode bröstlyft på Akademikliniken i Stockholm. Allt som du skriver känner jag igen mig i till punkt och pricka. Jag har bara en fråga. Hur kändes det att se dem första gången utan tejp? Jag ska dit i morgon och är nervös.... Tänk om de är osymmetriska!! Vad kände du inför det och hur kände du inför ärren när du såg dem för första gången?

Vänligen,

Eva

#6 - - flamman:

Eva: Min kirurg hade sagt till mig vid konsultationen att 'jag kan lova att dom blir lika stora' :) så det oroade mig inte! Däremot var det ju lite läskigt att ta bort tejpen, jag var rädd att det skulle göra ont. Men brösten är ju lite bortdomnade så det var ingen fara, men lite obehagligt. Men ojojoj, så snabbt det läker och bara blir till röda streck. Ge det några veckor! :) Lycka till!!!