inspiration

Just nu sitter jag på träningscykeln och siktar mot 1,8 mil innan jag ska springa 4,2 km (känner ni igen distanserna? Samma som i mini-triathlon/ en 10-dels ironman:)). Läser om Martina Haag som började springa för mindre än 5 år sen, då kunde hon springa i 15 minuter. Genom att spränga gränser så kan hon nu springa 'hur långt som helst' och älskar maraton. Galet! Och väldigt inspirerande. Alla kan nog.

#1 - - Anonym:

Alla kan. Du är en grym förebild.

#2 - - Anonym:

Simmningen då? Eller ingår inte det? Är det något lopp du ska vara med i

#3 - - Flamman:

Mini-triathlon går i Kalmar varje år, nästa år kanske jag är med. Det här året har jag för mkt annat att tänka på (bröllop o flytt mm). Och visst är det simning med, men det finns ingen pool på mitt gym så jag kunde inte få med det igår :)