sex månader sen operationen

Snart ett halvår har gått sen operationen. I januari ska jag tillbaka på återbesök på akademikliniken. Jag tejpar fortfarande ärren, för att inte tänja ut dom. Fast det är helt läkt så är man lite känslig och jag vill absolut inte ha bygelbh:ar än. Använder bara mjuka toppar utan sömmar, vilket jag ALDRIG hade kunnat haft innan operationen när jag hade megabomber. Då var det fullt stöd och support som behövdes. 
 
Ärren runt bröstvårtorna syns knappt, övriga ärr är ilsket röda men kommer lägga sig med tiden. Tillslut kommer det bara vara vita streck även där. 
 
Idag tänker jag inte på mina bröst, vilket är så jäkla skönt! Innan operationen så tog brösten typ över min vardag. Jag tänkte på dom jämt när jag rörde på mig, valde kläder på morgonen, sportade, köpte kläder.....osv. Alltså många gånger per dag. En gång för många år sen frågade en kille på krogen 'fan Empan, när la du in silikon?' och den kommentaren hatade jag/hatar fortfarande. Inte för att jag har något emot inplantat (absolut inte), men jag ville bara ha små bröst som inte stack ut. Jag är SÅ NÖJD och operationen är verkligen en av dom bättre saker jag gjort i hela mitt liv. 
 
Sorry närbilden, hoppas ni inte satte fredagsmyset i halsen nu. Men nu när jag KAN ta bilder på mina boobs utan att jag ser ut som Dolly Parton, ja då får man passa på :) 
 
#1 - - Hanna:

Men magen då!! Jävlar vad fit du är då!! :D

#2 - - Lin:

Jag forstår exakt vad du menar! Brösten tar upp alldeles för mycket tid att tänka på. Och den kommentaren om silissar, ja den kommer ganska ofta. Jag längtar så efter min operation, o tycker det är så himla skönt att läsa om din erfarenhet inom detta.
Puss

#3 - - Ann:

Å armarna! så snygg!!! BLir glad över att läsa om attdu är så nöjd och glad över beslutet och operationen! :)