after wedding

Förra helgen var vi i torpet. Vi passade att bjuda på lite AW-fika (after wedding) :) 
Fin tårta som svärmor hade beställt va??? Och allt hon bakat, mmmmmums! 
 
När halva tårtan var uppäten kom jag på att jag glömt sätta i tårt-sprutt-facklorna :) 
 
Torpet är som ett litet dockhus. Mysigt att gå lite crazy med sån här stil som man inte har hemma :) 
 
#1 - - svärmor:

SÅ MYSIGT ÄR DET.

#2 - - Rosita:

Stugan är som en dröm!! Ljuvlig. Har ni tänkt att behålla det "när ni blir med hus"?
Hur går det med nattsömnen ? Hoppas bra. Dålig sömn tär något sjukt och jag tycker verkligen att man bör ta till de medel du beskriver - tydliga rutiner, sova, äta, etc - för att få en bra sömn. Vår yngsta, Adam sov inte bra första året - men vi hade i af två "stora" barn som sov bra. Sedan ca 1,5-års åldern sover han nu som en klubbad säl :-) Dit kommer ni också. För även om barn är olika så behöver barn mycket sömn.

Kram!

#3 - - flamman:

Tack Rosita, du har så rätt - vi kommer ju komma dit! Det är svårt att tänka positivt när man är 'mitt i det' bara. Vi lyckades avvänja med maten nattetid, det var ett stort steg. Nu slipper man blanda ersättning 3 gånger per natt. Vi måste dock upp och sätta i nappen 2-3 gånger fortfarande - i kombination med att Lovis behöver oss ungefär en gång per natt. Allt är snabba grejer och man somnar om snabbt, men det där med avbruten sömn varje natt.....

Som pricken över i:et vaknar dom mellan 05-06 varje morgon! Men. det blir bättre :)

Kram på dig!!

ps. Vi har tänkt att behålla torpet så länge och känna efter hur det går med 2 hus. Så fort det blir någon press eller stress så får vi tänka om.

#4 - - Rosita:

Vilken lättnad att ni slipper fixa mat i alla fall. Och bra, för de behöver ju faktiskt inte mat mitt i natten vid den åldern.

KRAM och du är så duktig med ditt sunda leverne!! Imponerad, för jag fixar det inte bra i den intensiva period som är nu. Men du peppar mig!

//R