tre månader sen operationen

Nu är det tre månader sen jag gjorde min bröstförminskning. Allt är läkt och boobsen bara 'är där'. Preciiiiiis så jag hoppades att det skulle kännas. Dom tar inte upp någon energi eller tid, dom bara....är där. 
 
Jag har fortfarande bara mjuka toppar som bh:ar, känner mig inte så sugen på bygelbh eftersom byglarna då skulle sitta precis där mina ärr är nu. Det väntar jag nog med några månader. 
 
Jag måste fortfarande tejpa alla ärren, det ska jag göra fram till jul ungefär. Tejpen byter jag var 14:e dag, och det är lätt gjort. Jag var rädd innan att det skulle vara jobbigt och läskigt, men det är det inte. Ärren är röda men kommer blekna med tiden. Förhoppningsvis är dom bara som ljusa streck om några år. Och....mina boobs är ju  jättesnygga (fniss fniss vad konstigt det känns att säga så men jag bara måste). Jag hade nämligen inte räknat med det, så det är en bonus :)  
 
Bäst är att jag har kunnat köpa BILLIGA men snygga toppar istället för mina 500-kronors-bh:ar som jag var tvungen att ha förr. Men sen är det också en bäst-känsla på att kläderna sitter bättre, jag känner mig smidigare och snyggare. DET BÄSTA jag gjort, helt klart. Ooooooo så lycklig jag är att jag vågade & gjorde det :)
 
I övrgt: flyttkaos DELUXE hemma hos oss just nu. Färdigmat, stress, hinner inte någonting, ligger efter. Men snart landar vi i huset!! :) :) 
 
 
 
#1 - - Lin:

Ja herregud, dessa saker som du beskriver längtar jag efter! Förra dagen var jag på H&M och var tvungen att kolla på en bh i den storlek som läkarn sa att han skulle operera till...Guuud vad jag längtar! Puss