topp 5 inspiration

Många av er har frågat vart jag hittar min inspiration någonstans. Ni vet när man bara vill sova, ligga i soffan och käka godis....HUR tar man sig då iväg och tränar eller käkar kvarg med hallon istället för en påse med bilar liksom. 
 
För det första så äter jag godis och ligger i soffan, men jag försöker välja mina tillfällen :) Jag äter nyttigt för det mesta (försöker) men jag äter väldigt varierat och på helgerna älskar jag att äta tacos, godis och sånt. På vardagarna äter jag mörk choklad för det mesta, typ 2-3 rutor per dag. Men jag lever inte dåligt bara för att jag lever nyttigt, det kan gå hand i hand. Det är inte så att jag äter äckligt, tvärtom finns det ju MYCKET som är gott som är bra för kroppen. Det försöker jag dela med mig av här på bloggen. 
 
Gällande träningen så vill jag ju vara stark. Jag vill orka, och så vill jag kunna stå stark om det börjar blåsa hårt.. 
 
Hinner inte läsa bloggar själv tyvärr, men jag läser en del böcker och följer en del på instagram och där hämtar jag väldigt mkt inspiration! Att få små stunder av pepp och sunda tankar från dessa människor gör underverk. Varje morgon möts jag av Paolo och Mårten på instagram som är uppe och ger kroppen en kickstart, det tycker jag är härligt! För dom har inga konstiga varianter av dieter dom förespråkar utan här är det ät bra, ta hand om dig, träna, låt musklerna jobba, njut av livet, kroppen ska hålla länge. Back to basic - energi in/energi ut. Här är min topp-5 gällande inspiration och välmående! :)
 
Emma Wiklund
Kristin Kaspersen
Paolo Roberto 
Mårten Nylen 
 
Olga Rönnberg
 
#1 - - PT:

Bra förebilder & bra skrivet! Inga dieter, mirakelkurer eller idiotiska krav på att du måste avstå från allt onyttigt. Träna regelbundet och ät med sunt förnuft så kan du leva gott, utan att behöva tänka allt för mycket.