ett år

 
 
Idag firar jag ettårig bröllopsdag med denna underbara man! Så tacksam att jag får ha honom i mitt liv och att han förgyller våra dagar med kärlek, trygghet och tokigheter!! Må det bli MÅNGA fler år tillsammans!! 
 
#1 - - C:

Grattis finaste ni! ❤️

#2 - - Camilla :

Grattis till er! Så vackra bilder! Kram

#3 - - svärmor:

Ja jag önskar er många lyckliga år tillsammans ihop med era 2 goa ungar. Det var ett mycket fint och roligt bröllop. Jättefin sång A. hade skrivit till dig. Kram till er .

#4 - - Anne-Li:

Så underbart!! Kan ju inte vara en bättre känsla!! Önskar jag får uppleva den någon gång. Kram o grattis

Svar: Klart du kommer uppleva den vännen! Stor kram till dig!!
friskaflamman

#5 - - Ann:

vackra vackra ni!!! Tänk så fort ett år går! Hoppas ni njutit dagen! Många kramar!!! <3 <3

#6 - - Marine:

Ja, tänk att 1 år redan har gått! Jättefina bilder! Kan vi inte ha filmtajm någon gång och se filmen tillsammans? Det skulle vara roligt. Inte minst för att få höra Andreas låt en gång till.

Svar: Ja det får vi ha!! Kram
friskaflamman