lyssna på kroppen

Nu är vi tillbaka i huset igen! Uthyrningen har gått superbra och det var faktiskt skönt och mysigt med miljöombyte :) 

Imorse ringde klockan 05.00 och idag börjar min resa mot ett liv med mindre socker! I helgen var jag tvungen att äta både lite godis och en banana split hihi :) 

Nu har jag redan jobbat några timmar och ska äta frukost på jobbet, så lyxigt att kunna välja av bra grejer som står uppdukade. Vid 05 när jag går upp brukar jag bara äta något litet, idag blev det lite äpple och ett paket (120g) påläggskalkon som jag åt på vägen. 

Generellt så ligger min fokus nu på att till största del bara stoppa i mig bra grejer (räknar inte kalorier längre) och verkligen lyssna på kroppen. Lyssna! Hungrig? Sugen? Törstig? Rastlös? :)

Kram! 



#1 - - C:

Härligt flamman! Välkommen tillbaka till huset. Skönt med omväxling och härligt att vara hemma igen antar jag. Jag åker från Piteå nu, rutiner och vardag ska faktiskt bli skönt. Puss!

Svar: Ja efter sommaren är det alltid lite skönt att komma hem och få in vanor igen 😊 kramis!
friskaflamman