styrka för kvinnor

Idag släpps äntligen Olga Rönnbergs nya bok 'styrka för kvinnor' med massor av inspiration och tips. Jag hängde på låset och beställde den på www.adlibris.se för 159 kr. Det som ska vara nytt jämfört med hennes tidigare böcker är att det är mer tips på kost och motivation istället för bara bilder på övningar, det tycker jag är toppen!
 
Det här är inget fanatiskt på något sätt, utan Olga är mer för vanliga 'svenssons', alla kan köra på och hitta sin väg. Hon delar ofta upp i olika delar så man kan välja att ta en tårtbit i taget, eller hoppa till den tårtbit som passar en bäst. Gallra i erat eget huvud, ta till er det ni kan liksom. Jag försöker tänka att jag ska göra mig själv till den bästa versionen av just mig själv :)
 
Det är ju inget enkelt uppdrag, men man gör sitt bästa :)
 
Kram på er!