vill ha i höst

God morgon allihopa! Nu är jag hemma på Öland igen efter några dagar i Köpenhamn och Skanör, det var så mysigt så! Visst känns det i vindarna att hösten är på ingång? Nu blir jag faktiskt sugen på att tända ljus och ta på mig snygga höstkängor, men några dopp till i poolen kan vi väl få hinna med?
 
Tänkte tipsa er om snyggaste regnjackan (ever!) i form av den klassiska fiskarmodellen från Bomärke. En av mina förebilder Kristin Kaspersen är bara en av alla som väljer denna jacka i höst, och jag gillar ju att härma när jag inspireras :) Så klassisk att man kan ha den lääääänge, och praktisk stora delar av året. Bäst av allt: snygg att ha även när det inte regnar! 1699 kr kostar dom och när jag tänker på hur mycket jag skulle använda den, kvalitén och hur tidlös och snygg den är så är det verkligen världens bästa investering. 
 
Kram på er!