bloppis

Dags för bloppis med massor med fina kläder!! Bara hör av er (på ett eller annat sätt) om ni är intresserade. Rökfritt, fräscht och djurfritt hem :) kram! 



Skjorta g-star. Blå-vitrandig. Storlek L. 200kr inkl frakt. Ganska rak i modellen (superfin till jeans), ej figursydd. 



Cerise baströja från Filippa K, storlek M. 200kr inkl frakt.



Svart träningsjacka i funktionsmaterial från Casall med dragkedja, minimalt använd. 200kr inkl frakt. 


Fint svart linne från Tommy hilfiger, storlek L. 200kr inkl frakt. 
#1 - - Marine:

Tjing för skjortan!

Svar: Noterat!
friskaflamman

#2 - - Anonym:

Träningsjackan kanske vore nåt? Skön att springa i? Kram

Svar: Absolut! Den är smidig och tunn. Och snygg att 'bara ha' också 😊
friskaflamman

#3 - - Anna E. :

Är tröjan finstickad? Material?
Kram.

Svar: Visst menar du den rosa? Ska kolla materiel när jag kommer hem! Ja mkt finstickad :)
friskaflamman

#4 - - Anna E. :

Ja, den rosa. Sorry, min hjärna är inte påkopplad.. ;-)

Svar: 45% polyamide, 41% mohair, 14% wool....handtvätt (på den rosa). Nypris 1200kr.

friskaflamman

#5 - - Susanne:

Det svarta linnet vill jag köpa! :-)

Svar: 👍😘😘
friskaflamman

#6 - - Anna E. :

Ok, får hoppa då, svårt för ull. Och för handtvätt. Av någon anledning har jag svårt att hålla mig fläckfri en hel dag.. 😁

Svar: Haha förstår vad du menar 🙈
friskaflamman