8 mån efter operationen

Hurra! Jag har köpt min första riktiga och fina bh! Som jag drömt om detta :) Den är utan byglar för det känns bäst mot ärren än så länge, men den är spetsig och superfin. 80 c blev storleken, från Lindex. 80C! Jag kan knappt fatta det. Så lycklig & operationen är fortfarande det bästa jag gjort. Ärren är röda fortfarande men om ca 1,5 år kommer dom ha bleknat helt och knappt synas. I lööööv my new boobs :) kram! 
#1 - - ann:

så himla härligt vännen! kramar!!!

Svar: 😘😘
friskaflamman

#2 - - Anna E. :

Härligt, grattis till det! 🌷

Svar: Tack vännen! 💐💐
friskaflamman

#3 - - Moster Ulla:

Att du vågade!!! Tufft som bara den!!

Va bra att du är så nöjd och att det blev så bra!

Om man ska vara fin får man lida pin!

Så sant!! Kram


Svar: Det läskiga tänkte jag knappt på, ville bara få det gjort!! :) kram!
friskaflamman

#4 - - C:

Härligt att det känns så bra! ❤️

Svar: Ja det är härligt! 💕
friskaflamman

#5 - - u:

Frågade förut vilket nummer av Amelia ni var med i men inte fått något svar.

Svar: Vi var med i Amelia bröllopsspecial som kom ut förr någon månad sen tror jag 😊 kram e
friskaflamman

#6 - - Terese:

Måste kännas underbart! Superfin Flamma :)

Svar: Tack snälla Tessan…..Kram!
friskaflamman

#7 - - Ellen:

Underbart Emelie! Fin bild! Kram

Svar: Tack Ellen! Och hoppas du kommit över nakenchocken på toan hahahah :) Kram!
friskaflamman

#8 - - Ingsan :

Så härligt! Det väldigt bra ut, lagom storlek på dig nu! Kram

Svar: Tack vännen ❤️❤️ kram tillbaka!!
friskaflamman

#9 - - Lottis:

Du ser strålande ut! :)

Svar: Tack snälla!! 💕💕
friskaflamman

#10 - - Terese:

Fina du!
På måndag är det min tur att få finare och lättare "boobs".
Tack för att du har inspirerat mig till att ta steget!
Just nu så känner jag mig inte orolig. Hur kände du när det var dags?
Jag har förstått att du mådde väldigt bra efteråt, men hade du mkt ont? Tog det lång tid innan du kunde lyfta saker/dina barn? Tänker mest på att klara vardagen med en snart 2-åring :)
Hur är ärren idag? Har du fått tillbaka känsel?
Åter igen tack!!
Kramar/T

#11 - - Moa:

Hej! Jag kom in på din blogg då jag söker runt lite på bröstförminskning hos akademikliniken. Har själv bestämt mig för att göra det privat då jag inte uppfyllde kraven enligt landstinget och letar efter en klinik och kirurg jag kan känna mig trygg med. Du verkar nöjd med akademikliniken och jag tänkte höra vilken kirurg du hade? :)