lovis

Det var så mysigt att åka på weekend tillsammans med min darling Lovis. Dela upp sig med varsitt barn, det kommer vi göra flera gånger. Lovis har vart så himla go och världens underbaraste lilla tjej, så duktig fast vi flängt med tåg & flyg och så sovit på nya platser. Gose! Nu är vi hemma igen och ser tillbaka på en solig och fin helg. Astrid Lindgrens värld i fredags var också HELT fantastiskt. Nu jobbvecka med stort projekt och masssssssor att göra, in i dimman. Typ. 
#1 - - Marine:

Det var så roligt att ni kom!! Underbar helg!
Du ska veta att vi åkte "i grevens tid" till Bromma igår kväll. När jag hade satt av er och åkte tillbaka var det HELT STOPP i trafiken i höjd med Solvalla. Inte för mig som skulle hem men hade vi åkt 10 minuter senare hemifrån än vi gjorde hade vi fastnat i köerna från Elitloppet. De varnade även på radio för vägarna kring Solvalla.
Skönt va!? Och skönt att resan hem gick bra för er!
Saknar er redan men vi ses snart igen! Kram

Svar: OOOO det var tur det. Puh! Och tur att du inte fastnade på vägen hem. Tack för allt i helgen, stor kram!
friskaflamman

#2 - - Anonym:

Stora vackra härliga tjejen!

#3 - - Moster Yvonne:

Underbart att träffa er igen!
Är så glad över att jag fick låna "grodan" av Lovis! Hon räckte över den med ett leende. Inga misstankar där på att den kunde försvinna. Känner mig stolt.
Hoppas också på att träffa Andreas & Ludvig!
Kramar

Svar: Hon litade verkligen på dig 'vonne', Stort steg att hon gav dig grodan, det är vänskap det :) Kram!
friskaflamman