bilder från veckan

Nu är vi hemma igen och möttes av frisk höstluft i Stockholm.
Idag har vi hunnit med en fika med min mamma innan flyget snart går hemåt Kalmar & Öland.
Så skönt att möta hösten med lite solbrända kinder och kompis-energi-boost så det räcker läääänge!
 
Nu längtar jag såååå efter mina killar A och Ludvig. Ska krama på dom hårt när vi landar i Kalmar.
Nästa vecka bär det av på ny resa (yey!!!).....denna gång tillsammans med min kompis Jessica som tar med mig på hennes SAS-personalresa (dubbel-yey!!!!). Vart tror ni jag ska? :) 
Kram på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Ann:

Wow! Vilken resa! Å spännande att åka igen! Vet du var ni åker bara så att vi får gissa eller är det en surprise??
Många många kramar!!!

#2 - - Jessika:

Gissar på Paris ;)

#3 - - Karin Arvidsson:

Jag gissar på Dubai! :)

#4 - - Moster Yvonne:

Härliga semesterbilder!
Vilken söt Vilma med fötterna i vädret!
Kram