att göra en sju-sjua

För ett tag sen läste jag ett tips om att försöka effektivisera sin vardag. Man kunde då lista ner och sätta poäng på det man vet man mår bra av, där en sjua är högsta betyg. 

Bäst är sen om man kan kombinera sjuan med en annan sjua för att på så sätt slå två flugor i en smäll :) 
 
Ett exempel. Jag gillar att laga mat och jag gillar att hänga med min familj. En sju-sjua blir då att vi lagar mat tillsammans. 


Imorse joggade jag tre kilometer samtidigt som jag lyssnade på Podcasten 'barnvagnspromenader' i hörlurarna (världens bästa och hjälpande hand för småbarnsföräldrar, mycket trevlig). En solklar sju-sjua!
 
kram på er :) 
 
#1 - - Anonym:

vilket roligt tips :) mer sånt!

Svar: 👍👍
friskaflamman

#2 - - Ann:

Å Gulle dej! Så himla söt mössa!!! Saknar dej! Puss kram

Svar: Saknar dig!!!! 😍😍😍 stor kram
friskaflamman

#3 - - Ann:

Å förresten sjukt bra grej d där med 7-7!!! Jag tar d direkt!!!

Svar: Eller hur! Tycker också det var smart tankesätt 😍 kramis!
friskaflamman

#4 - - Moster Yvonne:

Jisus, vad lik Lovis du är på bild nr 2.
Kram

Svar: Hihi ja det kanske jag är! Kul! Kram moster ❤️
friskaflamman