balans

God morgon!
 
 
Så här ser en frukost med riktigt bra balans ut. Och den är lätt som en plätt att göra.
 Innehåller lika delar av nyttiga fetter (31%), protein (35%) och kolhydrater (34%).
 
Och jag tänker så här, vad himlans enkel den här frukosten skulle vara att ha med sig! 
 
Nu ska jag jobba med POMPdeLUX och sen packa kläder inför tjejresan till Gran Canaria. Jag och Lovis flyger upp till Stockholm imorgon för att på onsdag åka till Vings semesterparadis Sunwing i Arguineguin tillsammans med Lina & Vilma. Det ska bli så jädrans mysigt!
 
Förresten: gillar ni att jag centrerat texten? Jag gillar det supermycket och jag kände att jag behövde lite variation. Så, så får det bli från och med nu. Om ni inte vilt protesterar såklart :) 
 
 
2,5 dl frusna bär (jag hade bara mango hemma).
En mandarin, 20 mandlar, 1dl proteinpulver blandad med 3 dl vatten. 
Mandlar är superbra att ha hemma i skafferiet...
Och frysta bär slänger jag bara in en minut i micron om det är bråttom.
Men med framförhållning: lägg fram rätt mängd i kylen kvällen innan. 
#1 - - LIENE:

Så gott med frukt och nötter!

#2 - - Susanna Maria J:

Det ser jättegott ut! :)

#3 - - Elin Larsson:

Såg supergott ut!