kvalitetssömn

God morgon alla fina ni! Igår åkte A iväg på kickoff med jobbet och jag hade några dagismammor-kompisar över på besök, mycket mysigt! Gick och la mig vid 24 och höll tummarna för en bra natt ensam med barnen....idag ska jag nämligen jobba ett långt pass på Gårdby lanthandel (skördefest på Öland!). Så kul!!

Men då blev det ju såklart sämsta natten...barnen har avlöst varandra heeeela natten med gråt, 'nappen!!!' snuttar, vill ha vatten, vill gå upp, pigga, söva om, bytt platser, kravlat omkring. Så vi har sovit i små powernaps hela natten kan man säga :) 

Tänkte visa en bild från den oretuscherade morgonen, direkt från Öland. Puss på er!! 

Ja, så här vaknade jag tillslut, som en korv i ett korvbröd kan man säga (mina fötter som sticker ut mellan barnen, sängen är 160cm på bredden, så jag hängde lite utanför kan man säga). 

Ja nu förstår ni vilken hedersplats jag hade inatt, låg alltså mellan dessa två små varma troll (hur fasen fick jag plats?!). Madrassen är uppbullad så inte barnen ska ramla ner, dom flyttar runt sjukt mkt varje natt. Ha nu en underbar dag alla, kram på er!! 

#1 - - C:

Haha! Det ser riktigt bekvämt och feng shui-igt ut! 😉 hoppas det gick bra att jobba ändå.

#2 - - Marine:

Först trodde jag att du hade fötterna på kudden men sen insåg jag att ni alla ligger på tvärsen.
Rolig bild!
Så kul att få hjälpa till i lanthandeln! Tröttheten kommer nog först till kvällen. Tur att det är fredag.
Trevlig helg!! Kram