rekord

POMPdeLUX är världens roligaste jobb! Ett väldigt hårt jobb för det är mycket kånkande och åkande, men alla äääälskar kläderna (inklusive jag själv) så det är SÅ kul att åka runt och visa upp dom. Det här är min tredje säsong som säljare och jag är väldigt varm i kläderna nu. Jag kan koncept, materiel och kollektion utan och innan. 220 plagg har jag med mig när jag åker ut, det är myyyyycket det. 
 
 
Denna säsong har precis startat men jag har sålt för ca 204.000 kr på 8 dagar :) 5 inbokade visningar kvar sen tar jag en paus till vår/sommarkollektionen kommer i februari. Tyvärr behåller inte jag alla pengar, men får en liten del av kakan iallafall. Och en sak kan man konstatera: man gör inte detta för pengarna, man måste älska det...och sen är pengarna en bonus. 
 
Men även om jag inte har fler visningar så kan man ALLTID beställa via [email protected] för billigare frakt och fraktfritt över 1400 kr. Puss på er! 
 
 
 
#1 - - Anna E. :

Men du är ju GRYM! ⭐️⭐️⭐️ Tänk vilken tur att du valde Pomp före Me&i! 👍 Stort grattis!!!

Säljer också järnet för att sedan ta långledigt, bra strategi.
Kram.

Svar: Ja jag tog fasta på ditt tips, det är så skönt att köra på för att sen ha det bakom sig. Sen hinner man bli laddad till nästa säsong också. Kramis!
friskaflamman

#2 - - Moster Yvonne:

Verkligen läckra kläder!
Synd att dom inte fanns när mina barn var små.
Kram

Svar: Ja jag håller med! :)
friskaflamman

#3 - - Anonym:

BRA jobbat!! Vi ses ju efter jul igen och laddar med nytt bubbel och nya tag:-) kram från SIS in crime:-)

Svar: Ja å då är det min tur att bjuda på bubblet! Går grymt för dig också är min gissning? :) stor kram på dig sis! :)
friskaflamman