våran dag idag

Jag och barnen är ensamma hemma på
Öland i helgen, när A är i Stockholm. Intensiv dag men fasen va jag älskar mina barn, dom är så himla härliga!!! Vi har...

Vart på ljuvliga gårdby café och fikat....

Jag åt en mörk chokladbit/kaka med saltlakrits som var typ det godaste jag smakat!! 

En oas på Öland, året runt... (Ps. Lägg märke till den ljuvliga tröjan som farmor Marianne stickat, med en uggla på magen!) 

Målat 10 små söta tånaglar i storlek 26....:)

Städat och pysslat i barnens rum...(Lovis rum är som en liten dröm...)

Å den här lilla smiter gärna in! 

Och så har vi vart på Ikea och köpt nya orkidéer och nytt kuddfodral i senapsgult. Blidde så fint så! Nu soffläge o sen godnatt, imorrn kommer älsklingen A hem igen. Kram på er 
#1 - - Anna E. :

Underbart. Alltihop! 💞

Svar: <3<3<3
friskaflamman

#2 - - Anonym:

Så fantastiskt söta barn!

Svar: Tack snälla! :)
friskaflamman

#3 - - Marine:

Vilka fina bilder!
Ja, uggletröjan är så himla fin! Har inte sett nåt liknande.
Gårdscafet är också så underbart! Det var ju där Marianne och jag köpte våra likadana tröjor. Säljer dom fortfarande även kläder där?

Svar: Ja dom säljer fortfarande kläder och har SÅ mkt fint! Kram
friskaflamman

#4 - - svärmor:

Jättefina bilder på barnen. Längtar ner till Öland och även skulle vara roligt med besök på Gårdby. Kan ju inte varit hos er och inte gjort ett besök där.Ja du Marine jag har haft min tröja mycket.

Svar: Nej det är tradition när du kommer, då åker vi till Gårdby. Kram
friskaflamman

#5 - - Moster Yvonne:

Håller med, kanonfina bilder på barnen!
Vilken underbar tröja Ludvig har. Kul att ugglan är i samma färg och garn som resten av tröjan! Snyggt!

Gårdbybutiken inbjuder verkligen till besök.

Emilia, Grattis till nya jobbet!! Vilken överaskning. Lycka till!
Kramar till hela familjen.

Svar: Tack snälla moster!! Stor kram till hela familjen <3
friskaflamman