lämnar bikinin hemma

Ingen värmebölja i Chicago, men det har vi ju faktiskt aldrig trott heller..även om man hade hoppats på en 'varmaste och soligaste vintern i Chicagos historia' just den kommande veckan :) Men nej, den här gången ska vi inte jobba på fler rynkor, utan bara uppleva stan. Verkar bli spöregn på nyårsafton också? Hmprf, då får vi ta skydd i någon trevlig bar vettja.

Nu önskar jag er ett GOTT NYTT ÅR Och all lycka inför 2011. Nytt år, nya möjligheter, och nya spännande utmaningar väntar....det känner jag på mig. Ska försöka rå om min blogg även om jag är på andra sidan jorden, men vet inte hur lätt det blir. Jag är hur som helst tillbaka den 8/1...men förmodligen innan :) KRAM på er!


#1 - - Ann:

Ha nu en underbar resa kära ni!

Önskar er Ett Gott Nytt År å en underbar upplevelse av en fantastisk stad!

Glöm inte att besöka Abercrombie i Water Tower Place! ;) Å köp Franco (med reservation att namnet inte är helt rätt ;) mintchoklad... sjukt god!

Å ät mat på Panda express, nån slags friterad kyckling i sås... onyttigt, men sjukt gott! tacobell... å jag vill nog följa med i en väska tror jag...



Kramar i massor till Er!!!

<3

#2 - - Ann:

ååå, glömde, ni bara måste äta mat på Cheesecakefactory på bottenvåningen i Hancock bildning! Emelie, d är paradiset för en cheesecakeälskare, å maten är grym!

kram...igen

#3 - - u och ö:

Gott Nytt År på er!!!!!

Syns nästa år då.

Kramar i massor från Bränninge Busungar och dess Lugna föräldrar :)

#4 - - flamman:

Tack snälla gulliga Ann för dina fina tips!! Vi ska liksom bo i något som tydligen heter Water Tower (Sofitel). Då får vi ju nära till Abercrombie :) :) Jag har antecknat allt, supervärdefullt!



Gott nytt åt till dig och till alla er på Bränningen! :) kram!

#5 - - G:

Have a safe & pleasant trip! Kanske bättre med regn än mer snö i alla fall..;-)



See You sooooon!



<3

#6 - - svärmor:

GOTT NYTT ÅR STOR NYÅRSKRAM TILL ER: HA DET BRA PÅ RESAN: