mamas & tapas

....och sen blev det spontan-romantic-dinner på mamas & tapas här på Söder. Vi åt calamares, dadlar i bacon, choritzo, getost inlindad i bacon, vitlöksstekta champinjoner...och massor av AIOLIIII! Avrundades med en liten klick vaniljglass. Gott, bra priser och bra service.

Så se upp allihopa, imorrn kommer den vitlöks-stinkande flamman att röja ner alla i sin väg med sin andedräkt. Men vad står man inte ut med för lite tapas..

På vägen hem diskuterade jag och A vilken tid vi ska äta middag om kvällarna. Han tycker 19.30, så han hinner träna innan. Jag - som verkar ha en inbyggd matklocka - tycker det är alldeles för sent, för då behöver jag äta typ fyra mellis efter lunch för att inte svälta ihjäl.

Hjälp mig kära läsare, vad tycker ni?? Håller ni på mig eller A?


Och ja, om du känner igen tröjan så beror det på att jag har samma på mig typ jämt. Utbudet minskar för varje dag :)
#1 - - Lin:

Jag håller med dig, 19.30 är för sent!

Lika bra att börja vänja sig vid liiiite tidigare middagar, barn väntar inte så länge;-) Puss

#2 - - svärmor:

Andreas har glömt helt och hållet landet när det gäller måltiderna. Här äter vi frukost , middag (kl.13,00) och kvällsmat omkring Kl.18,00. Men jag tror nog ni får andra måltider längre fram. Kram.

#3 - - C:

Sorry flamman, måste hålla med A. Igår blev middagen 20.30, då hade väl du dött! :)

#4 - - U:

Tycker nog också att 19.30 är lite i senaste laget. Men om du vill vara snäll och go mot din "man" kanske du kan tillåta en sen middag i veckan. Resterande dagar får han träna sent istället.

#5 - - G:

Kvällsmat först halv åtta..?! Då får ni lägga er ner bredvid mig och sondmata mig, typ..samtidigt som ni pillar i mig migräntabletter..