promenad på schemat

img_2081 (MMS)

Halloj alla bloggvänner! Lovis har hittat tummen...typ :)  Idag ska vi ut till Hellasgården här i Nacka, dom har superfina löpspår, badplats och vackra omgivningar. Inget springande för mig, men kanske en lång och lugn promenad.  Men först: thaimat till lunch!

#1 - - Danskeren:

Glæder mig så meget til at se hende <3

#2 - - Lin:

Så mysigt! Underbara dagar nu som vädret är så fint! Ja och sen är det ju mys pys att ligga hemma på soffan sen oxå med lilla Lovis om det skulle regna..Alla dagar är fina dagar:-) Puss

#3 - - G:

Syns att den tjejen har tumme med livet! =)

#4 - - G:

P S.

Vill inte stressa en nybliven mamma i största lyckoruset fullt upptagen med alla nya sysslor, men kanske dax att införliva Love som familjemedlem även i din presentation av friska flamman här till höger. Ännu en person i kategorin "mitt livs stora kärlek"..! =D

#5 - - G:

Ööööhhh..apropå stressad..hur sjutton gick det till..att jag skrev Love..?! Herregu', får ju skämmas..! =( Ta bort..!! Får skylla på att jag tänker på henne med så mkt kärlek! ;-)