vinnare i tävlingen

Vinnare av varsitt armband i min bloggtävling är följande: Anna, Lin, Susanne i Umeå, Svärmor, Jessika, Maria, Danskeren, Tessan, Rebekka, Ann & Cissi. 
 
Är det inte helt fantastiskt att jag fixat armband till alla?! :) Jag tycker ju om er så mycket och då blev jag liksom extra snäll. 
 
Och om ni vill göra mig extra glad så tänkte jag att ni som vann kanske kan länka till min blogg via er facebook sida? Så friskaflamman sprids lite i landet. Det skulle jag bli jätteglad för. 
 
Hör av er med era adresser så kommer armbanden inom kort med posten :) 
 
Kanske en sån här efter middagen ikväll? Chokladmousse med jordubbar och riven vitchoklad. Mums :) 
#1 - - Lin:

Åhhh vad glad jag böir!! Perfekt avslut på veckan:-)
Min adress är Torkhusgatan 4, 120 65 stockholm.
Tack snälla duuuu!! ♥
Puss

#2 - - Susanne i Umeå :

Åhhhh vad glad jag blir!

Länkar på min blogg / Facebook sida

Susanne Weidenhag
Gnejsvägen 39
90740 Umeå

Trevlig helg!

#3 - - Ann:

Gulle-Dej!!! Kram puss

#4 - - Maria:

Hej igen!

Lyckades vinna denna gång också! Jippi. Har du kvar min adress?

Maria

#5 - - Anna:

Men jösses så trivsamt!
Klart jag fortsätter att dela din blogg, hoppas fler hittar in! ❤

Anna Englund
Tallgrindsvägen 14
155 91 Nykvarn

Ha så kul idag!.. 😘

#6 - - Jessika:

Men du är väl alldeles för gullig, vad glad jag blir!!! TACK!

Kram
Jessika Rodesten
Gräve 463
705 93 Örebro
Länkar på bloggen och fejjan ;)