premiär för pompdelux!

 
 
 
Igår togs alla välvässade pennor fram, hallen fylldes av kataloger, nya kollektionen hängdes snyggt, snittar och rödvin....och så hade jag visning för ett 20-tal glada tjejer! Grymt lyckad kväll för vi kunde va ute på terrassen, så fullt upp att jag inte ens ta bilder :) From nu kan ni mejla era beställningar till [email protected], alltid billigare frakt med mig, och fri frakt över 1400 kr. Kolla in onlinekatalogen på www.pompdelux.com. Tips: kolla in BÄSTA, sötaste och mest prisvärda (720 kr) vinteroverallerna till barn och ljuvliga 2-pack strumpbyxor för 155 kr. Alla som beställer via mig är med i utlottningen av 500 kr att handla för. Kram! 
#1 - - Mia:

Mån skall jag hänga på låset på webshopen:-) såg att minsta storlek va 80👍👍👍 Hittar jag något så beställer jag självklart via dig.
Kram Mia

Svar: Gulle dig, tack snälla, det är enormt uppskattat!!
friskaflamman

#2 - - Moster Yvonne:

Tänk om dessa snygga kläder funnits när du och dina kusiner var små!
Kram

Svar: Ja jag håller med, tänk om! Kram på dig moster och hoppas ni får en jättefin resa nu!
friskaflamman

#3 - - Lottis:

Alltså, herregud så mycket fint! Kör du några visningar i Stockholm? Vore så himla roligt!
Hursomhelst kommer jag att beställa en del till min lilla Ebba! Hur gör jag enklast? Skriver jag bara upp modell, färg och storlek och meddelar dig? 😘

Svar: Ja det är bara mejla mig så fixar jag det!! Sååå ljuvliga kläder är det...:) kramis!
friskaflamman

#4 - - Lottis:

Alltså, herregud så mycket fint! Kör du några visningar i Stockholm? Vore så himla roligt!
Hursomhelst kommer jag att beställa en del till min lilla Ebba! Hur gör jag enklast? Skriver jag bara upp modell, färg och storlek och meddelar dig? 😘

Svar: Hjälp jag trodde jag svarat på detta, förlåt om inte! Ja du bara mejlar storlek, modell och färg till [email protected] så hjälper jag dig. Kläderna är underbara! Tyvärr inga visningar i stockholm, av den enkla anledningen att jag inte får med mig alla 220 plagg upp haha :) Annars hade det vart SÅ kul ju! Stor kram till dig!
friskaflamman