det blev en dag på stranden...

A's bror & kusin med familjer är på Öland och vi har haft två fina dagar tillsammans med dom nere på Mölltorps Camping. Ser ni ölandsbron i bakgrunden? Man behöver bara komma över bron så kryllar det av sandstränder och mysiga ställen. Jag ÄLSKAR denna ö, och alltid finns det plats och parkering. Så ljuvligt :) 
 
Älskade lilla loppan...
En frusen Alfred som badade femtioelva gånger, upp å ned, upp å ned. Underbart :) 
Lovis trivdes i Malins knä <3
 
Algot, stora killen. När jag träffade A så var tvillingarna (Algot och Alfred) två små busar som bara ville pussas. Det vill dom inte längre, inte med mig iallafall ;) 
 
Ludvig och farbror Örjan..
 
Alltså. HAHAHAH; vem är egentligen slafsigast/rufsigast/kladdigast på denna bild? Sommar-look deluxe på Ludvig och mig, men den bjuder jag på. No filter :) 
 
#1 - - Marine:

Vilka bilder! Speciellt den första på Lovis. Den skulle kunna vinna första pris i vilken fototävling som helst!?

#2 - - C:

Så härliga sommarbilder! Kram på er

Svar: Kram tillbaka 💕
friskaflamman

#3 - - svärmor:

O VAD FINA BILDER ,OCH VAD HÄRLIGT ATT DET VAR SÅ FINT VÄDER SÅ NI KUNDE BADA OCH HA DET MYSIGT NÄR Örjan och Benny med familj var på Öland.

Svar: Ja det var mysigt, kramn
friskaflamman